srijeda, 30. siječnja 2013.

Sleek Face Contour Kit i RT Kabuki Brush

Danas sam se odlučila posvetiti dvojcu koji me je osvojio na prvu i kojim sam jako zadovoljna. Riječ je o Sleek Face Contour Kit i Real Techniques Kabuki četkici. Idemo redom:
Sleek Face Contour Kit mi je stigao prije tjedan dana sa rumenilom i odmah mi se jako svidio. Do sada sam za konturiranje koristila Mac Powder Bronzer koji također savršeno obavlja zadaću, ali sam kod Samanthe Chapman vidjela i ovaj duo i poželjela. Set za konturiranje dolazi u nekoliko nijansi, moja je light ili svijetla verzija zbog moje jako svijetle puti. Kutijica je klasična, čvrsta sa ogledalom, a sadrži 14g proizvoda. Sadrži dva dijela: dio za konturiranje i highlighter.

Oduševljena sam i jednim i drugim dijelom, ponajprije zbog kremaste teksture. Nema mrvljenja, lagano se nanosi na lice, optimalan je za doziranje, blendanje i nadogradnju. I highlighter je također kremast, nema previše shimmera u sebi, tek toliko i jako se lijepo stapa sa tenom. Dio za konturiranje je potpuno mat i odličan za svijetli ten. Imate nijanse već prema vašoj boji puti. U kutijici dobijete i upute kako lijepo konturirati lice te koji dijelovi se konturiraju.
Odlučila sam i u ovom postu predstaviti i kist kojim ja obavljam konturiranje, a to je kabuki kist iz Real Techniques linije. Zašto i kako kabuki? Prije svega jer ovo nije klasičan kabuki. Ovo je kabuki na rasklapanje, koji po potrebi hvata uski dio lica ili pak veliki. Ovisno o tome što želite. Za samo konturiranje ga rasklopim te dobijem tanak kist i uz donju liniju lica povućem, a za highlighter ga opet sklopim i nanesem na jagodice.

Dlake su od sintetičkih vlakana, kao uostalom i cijela RT linija kistova kojom sam jako zadovoljna. Isprva sam bila razočarana kabukijem i nisam znala što bih s njim jer si nisam takav željela, ali s vremenom sam postala jako zadovoljna njime i koristim ga za sve jer je zaista multifunkcionalan. Koristim ga za nanošenje bronzera, rumenila i konturiranje. Jako je mekan i hvata dovoljnu količinu proizvoda. 
I na kraju prikaz seta za konturiranje. Nadam se da barem približno možete vidjeti dio sa highlighterom. Pokušala sam urediti sliku najbolje što sam mogla.
Oba proizvoda su naručena preko interneta. Sleek Kit je naručen sa njihove službene stranice po cijeni od 8.49 dolara, a kabuki sa iHerb po cijeni od 9.99 dolara. Čitala sam mnoga negativna iskustva sa iHerb stranicom, ali ja je do sada nisam imala i nadam se da ni neću. Cijelu RT kolekciju sam postepeno naručivala i sve je stizalo. Nedostaje mi samo The Core Collection, ali i ona će uskoro. :) Ukoliko želite, mogu napraviti i post s njihovim kistovima, samo što nisu svježe pristigli u kutijama.
Koje vi proizvode koristite za konturiranje? Neka dobra preporuka? :)

Broj komentara: 8:

  1. Ovaj RT kabuki imam i ja sam baš zadovoljna sa njime te ga najčešće koristim za hightighter.

    Omiljeni bronzer mi je od Estee Lauder u mat varijanti ali imam jedan i sa sitnim shimmerom ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesi vijdela Illamasqua Kabuki? E, takav sam si željela, a ispao ovaj. Nisam se dovoljno informirala pa sam zato bila razočarana, ali sada mi je odličan. Ne znam zašto, ali jako slabo gledam i koristim Estee Lauder. Ovaj Mac bronzer što imam je također super, ali sad trenutno guštam u ovome. Novo je... :)

      Izbriši
  2. Naravno da želimo post s kistovima, šta ti je :D Fora izgleda kabuki, ja sam imala od Evelina kabuki i grozan je, užasno smrdi i nakon nekoliko pranja i više ga ne koristim :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neki dan sam čitala kod neke blogerice da nisam dovoljno stručna ukoliko ne recenziram skroz novi proizvod već korišteni...pa reko, hajde da vidim šta moje čitateljice misle... :) Ja sam jako zadovoljna cijelom RT kolekcijom i Eco Tools kistićima, imaš njihov kabuki koji je odličan i mekaaaaannnnn... :)

      Izbriši
  3. Kabuki mi predobro izgleda :D naravno, jedva čekam post o kistovima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kabuki je odličan. Tople preporuke. Moram prvo oprati sve kistove pa onda da ih izložim. To će čekati vikend. :)

      Izbriši
  4. super post! vec sam par post-ova vidjela o paleti ... a o rt kabukiju da ne pricam :D lista kistova koje zelim od rt je sve duza i duza :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam još u planu The Core Collection i onda sam gotova. Ove ostale imam. Imam još jedan dragulj za konturiranje, ide uskoro. :)

      Izbriši