srijeda, 16. siječnja 2013.

Avon Glow bronzing powder

Odlučila sam napraviti recenziju prvog proizvoda za šminkanje koji koristim već nekih 15 godina. Kada sam se počinjala šminkati prvo što sam pronašla u neseseru svoje mame bio je upravo Avonov brončani puder. Odmah sam ga prisvojila unatoč njezinom negodovanju. :) Od tada se ne odvajam od njega. Avon ga dugo nije imao u ponudi, ali su ga nedavno opet vratili. I koliko god mu nas dvije pokušavale naći zamjenu, ipak je jedan jedini Avon bronzing powder. Krenimo redom.

Pakiranje:
Brončani puder dolazi u čvrstom, smeđem pakiranju sa ogledalom. Nalazi se u kartonskoj kutijici na kojoj piše deklaracija i gramaža proizvoda koja iznosi 10grama. Kada se otvori ima plastičnu zaštitu. Nema dodatne četkice što je po meni i u redu jer zaista nikada ne koristim te četkice koje dobijem uz proizvod. Rok trajanja mu je 24 mjeseca od otvaranja. Unutar kutijice se nalazi ogledalo.





Sam proizvod:

Puder je smećkaste nijanse sa vidljivim shimmerom u sebi. No taj shimmer je na licu jako blag i dobiti ćete lagani efekt preplanulosti. Dolazi u samo jednoj nijansi koja odgovara svim tipovima i podtonovima kože. Ukoliko imate tamniju put trebat će vam manja količina, a ukoliko imate izrazito svijetlu put, kao ja, pazite da ne pretjerate sa nanošenjem. Puder je pod prstima lagano masnjikav što ga čini idealnim za blendanje i utrljavanje. Možete koristiti četkicu, a možete ga nanositi i prstima. Ne trusi se što je meni osobno jako bitno. Ukoliko pretjerate možete ga samo fino četkom utrljati. Shimmer je dosta neprimjetan na licu kad se dobro stopi sa kožom. No ipak ćete dobiti malo zlatnoga sjaja na koži.




Gdje kupiti:
Avon katalog, cijena mu varira ovisno je li na nekoj akciji ili ga plaćate po punoj cijeni. Puna cijena mu je oko 90kn, ali ga nema u svakom katalogu. Mala napomena: imaju i brončane kuglice, ali sastav i efekt nije isti. Zato nemojte kupovati kuglice ukoliko želite fini brončani puder. :)

I na kraju što reći o proizvodu koji koristi moja mama i koja ga je prenijela meni? Meni osobno niti jedan brončani puder nije ispunjavao ona svojstva koja ima ovaj, a to je fina preplanulosti sa laganim zlatnim odsjajem. Ocjena mu je čista desetka. :) Svakako preporučam.



Nema komentara:

Objavi komentar