srijeda, 23. siječnja 2013.

Skin Spa

U mome životu su jako rijetki trenutci kada gledam TV. Eventualno vijesti i neki možda jako dobar film, pokoja tekma (kao danas sa Francuzima) i tu je za mene završilo. Ljetos sam, valjda u višku vremena, neumorno prebacivala sa programa na program i ugledala ovo


i pomislila kako bi bilo dobro imati jer su ga uglavnom predstavljali kao super masažer za celulit i mašinicu za ispucale pete. Ne budi lijena, otišla sam u City Center u Zagrebu, platila 198 kuna i tu započinje moje prvo oduševljenje koje do dana današnjeg nije splasnulo. Pa, krenimo redom.
Radi se o Skin Spa proizvodu, malom multifunkcionalnom stvorenju koje dolazi u kutijici na postolju sa 7 različitih nastavaka i četkicom za čišćenje. Muku mučim za ispucalim petama i celulitom (ma, gdle čuda!) pa sam odlučila to nabaviti jer nisam zadovoljna kako mi tete naprave pedikuru, a na masaže ponekad ne stignem, a ponekad se ne uklapaju u financijsku konstrukciju. 
Mašinica je zakon, hoćete za pete, za celulit ili za lice i tijelo. Jako se lagano njome rukuje jer stane u dlan ruke. Jedina stvar na koju morate paziti jest da ne dođe u kontakt s vodom. 

Što dobijete: 
1. nastavak za pete- dobijete tri nastavka za pete: nožić kojim uklanjate trvdu kožu, rašpicu za malo grublje rašpanje i rašpicu za fino oblikovanje. Pripremite kupku, ostavite noge oko 15tak minuta u vodi, izvadite iz vode, lagano obrišete ručnikom i krenete vrtiti u smjeru suprotnom od kazaljke na satu. Nakon toga pete su jako lijepo obrađene, namažete ih kremom i spremne ste za štikle. :)
2. nastavak za lice- dobijete dva nastavka: jedan za peeling lica, a drugi za nanošenje kreme za lice i tijelo. Nastavak za peeling je kao četkica, ali jako blag tako da je moje lice jako fino reagiralo. Umijete se, lagano potapkate višak vode sa lica, stavite kremu za peeling i laganim pokretima se krećete po licu. Drugi nastavak je za nanošenje kreme ili losiona na lice ili tijelo. Stavite omiljenu kremu na lice ili tijelo i krenete mašinicom lagano razmazivati kremu.
3. nastavak za masažu- dobijete dva nastavka: jedan za običnu masažu i drugi za celulit. Za običnu masažu su zubca gušća i sitnija, za celulit veća i deblja. Cijelo ljeto sam uglavnom koristila nastavak za celulit i dobila odlične rezultate, ali sam se sad opet ulijenila. Tipično, ne? :)
4. četkica za čišćenje i postolje

Gornji red: nastavci za masažu; srednji red: nastavci za lice; donji red: nastavci za pete

Jako sam zadovoljna odrađenim poslom, cijenom i kvalitetom proizvoda. Mašinicu možete kupiti u svim TopShop trgovinama ili naručiti online. Cijena je 198 kuna. Za mašinicu je potrebno 4 obične baterije A4. U prosjeku traju oko dva mjeseca. Ukoliko imate neka pitanja vezana za mašinicu, slobodno pitajte. :)



Broj komentara: 9:

  1. E pa ovo je fantastično. Znaš otkad gledam onaj Clarisonic Mia na Sephorinoj stranici i uvijek mi je to nekako preskupo.... jedina zamjerka ovom je što je samo na baterije....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uvijek u krivu rubriku odgovorim. :) ugl, ja koristim one duracell extra baterije i dugo traju. Gledala sam i ja taj clearsonic i onaj sigma i još neke, ali svi su bili uglavnom za lice. Ovaj je za sve a najbitnije meni da je za pete jer sam ga zato kupila. Nećeš požaliti ako kupiš jer cijena nije visoka. Moja mama ga je jednom isprobala i odmah si ga naručila.

      Izbriši
    2. meni najviše treba za lice... a moram naći način da ga nabavim.... eh baš ti hvala na ovoj info :-)

      Izbriši
    3. Ma mislim da svugdje postoji TopShop prodaja. Pošalji im mail pa vidi kako možeš doći do proizvoda. Ako nikako drugačije, nekoga u Zagrebu zagnjaviš. :)

      Izbriši
    4. nekako mi je u tekstu promakla informacija da je ovo od topshopa :-)

      našla :-)

      Izbriši
    5. pozdrav :) jedno pitanje. htjela bih kupit skin spa, ali ih u top shopu nazalost vise nema, jel bi mi mogli rec proizvodaca, ako ste sacuvali kutiju pa da pokusam nac od istog? :)

      Izbriši
    6. Oni u Top SHopu to nekada nemaju pa opet nabave, tako da ih kontaktirajte i zamolite kada naruče da vas obavijeste. Osim ako ga nisu skroz povukli sa tržišta u što sumnjam. Nemam nažalost kutiju. :( Ali najbolje je njih nazvati i upitati.

      Izbriši
  2. Sorry the English comment, I have recently purchased the skin spa and want to know how long the deep exfoliation brush lasts and if I need to replace the brush like the clarisonc? I also want to know difference between the hair remover and callus buffer as they look very similar. Do you still like the skin spa or have you noticed any flaws? Hope to hear from you soon :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I don't use the exfoliation brush very often since I have very sensitive skin. Once in a week maybe. So it lasts very long. I don't know how the clarisonic functions because I've never tried it. I still like the skin spa, and didn't notice any flaws since I keep it clean, wash everything after the use and keep in a safe place. :)

      Izbriši