nedjelja, 13. siječnja 2013.

Kupovina preko interneta za početnike :)

Dugo sam se opirala kupovini preko interneta što zbog zaštite kartice, što zbog carine, što zbog toga što bi potrošila hrpu novaca. Ona sam ljetos "uronila" u svijet beauty blogerica, što naših, što stranih i krenila u istraživanje interneta. Prvo što sam otkrila je naravno eBay.com. Tko se još nije navukao na eBay neka digne ruku!? Prije nego krenem u popis stranica moram napomenuti da kupujem isključivo kozmetiku. Do sada nisam kupovala odjeću, obuću ili nešto veće. To se još ipak ne usudim jer sve što mi se sviđa mi ne stoji ili mi ne odgovara veličinom. A zbilja nemam vremena vraćati, tražiti novo itd. Dakle, vratimo se na eBay. Prvo sam gledala, uspoređivala, kupovala. Jako mi se sviđa zaštita potrošača, nema da te zeznu, ovisno od kojeg sellera naručujete, ali roba stigne relativno brzo. Najviše 14 dana. Ako stiže iz Amerike. Ako stiže iz Kine, Japana i ostaloga dalekog svijeta čekate i po tri mjeseca, otpišete da će te ikada vidjeti proizvod i onda vam osvane u poštanskom sandučiću. I vašoj sreći nema kraja. :) No, s obzirom da još uvijek nisam bila sigurna da kupujem prave stvari, nastavila sam dalje surfati i otkrila ovlaštene stranice te vam donosim popis provjerenih i testiranih na vlastitom iskustvu.
Prva i omiljena stranica mi je Feelunique.com. Od brendova nema što nemaju, mislim da jedino još Chanel nemaju. Nisu do sada imali ni Dior, ali su nabavili. Ukoliko se registrirate imate 10% popusta na prvu kupovinu, ako pozovete prijatelje vama skidaju 5 funti (ili tako nešto), a osoba koja kupuje ima 10% popusta. Ima super sniženja iza božićnih praznika i ljeta, gdje možete super proći sa omiljenim proizvodom. Shipping je besplatan, a dostava se čeka oko 10tak dana. Navodno sam čula ako vas naši carine da njima pošaljete carinski račun i onda dobijete povrat novca. Ali to još moram provjeriti, čekam mail pa ću ažurirati podatke kad dobijem odgovor.
Slijedeća stranica koju jako volim je iHerb.com. Oni uglavnom imaju prirodnu i cruelty free kozmetiku, dodatke prehrani, čajeve. Naplaćuju shipping i jako dugo se čeka njihov paktić. Skoro pa i tri tjedna. Jedina stranica koja ne podržava PayPal što je skroz glupo. Ako vam se zagubi paketić, nema slanja novoga niti povrata novca. Ja se redovito pomolim pa bude sve ok. :)
Iduća stranica koja mi je opsesija je Beautybay.com. Isto super stvari, super popusti, pratite ih redovito na Facebook stranici jer imaju razne kodove i promocije pa nešto prođete jeftinije. Cijene su im kao i svugdje, jedino što su posebniji po ponudi. Imaju brendove za koje ja nikad do tada nisam bila čula pa sam morala sve dobro proučiti. :) Nije mi teško palo.

Od ostalih stranica s kojih sam kupovala ili ću kupovati navesti ću omiljene:
sleekmakeup.com - kozmetika drogerijskog ranga, kad stigne paketić napišem dojmove,
muastore.co.uk - jako jeftina šminka, stalno imaju neke akcije od besplatnog shippinga, gratis proizvoda ili i jednog i drugog.
hqhair.com - nisam još ništa kupovala sa njihove stranice jer mi je slična kao Feelunique i Beautybay pa nisam još otvorila račun s obzirom da imam na dva prethodna.
makeupgeek.com - super stranica sa malo drugačijom kozmetikom od uobičajene, brzo sve stigne i još dobijete gratis uzorke za probu. ( na kraju mi se više svidio gratis uzorak, nego naruđba)
illamasqua.com - britanski make up brand koji je prisutan i na našem tržištu, ali imaju bolje popuste i akcije, nego kod nas, samo što plaćate shipping.

Od naših stranica s kojih redovito kupujem:
yves-rocher.com.hr - francuska kozmetika koja je tek nedavno došla kod nas, a koju ja već godinama obožavam i koristim. Imaju dva dućana u Zagrebu, Arena centar i Ilica, ali im se cijene jako razlikuju na web shopu i u radnji. Ono što ja radim je da isprobam sve u Zagrebu u dućanu i onda kupim preko web shopa. Obično čekam da mi se skupi ili podijelim s mamom jer imaju besplatnu poštarinu iznad 230kn.
lush.hr - isto britanski brend, kod nas podosta skup, ali je finooooo, finoooo.

Mislim da sam sad navela sve. Ako se još nečega sjetim, nadopišem. Ono na što posebno obraćajte pažnju kad kupujuete preko interneta jest da primaju PayPal, da vam paketić ne prelazi 160kn jer na carini nisu tolerantni. Mislim da još nekad toleriraju 200kn, ali sve preko toga plaćate. Plaćate 10% od ukupne vrijednosti paketa i još 25% PDV. Skompajte se sa poštarom. Ja sa svojim jesam. :) Imamo dogovor: kad on vidi da paketić neće stati u sandučić odmah ga ostavi u pošti, ne nosa ga cijeli dan sa sobom tako da uvijek mogu podići, a ne čekati iza 17h. Oni u CityEx nisu baš tako tolerantni i ne da se s njima pregovarati pa jedino vi osobno možete doći podići. Napominjem da sve stranice imaju sezonska sniženja, akcije koje traju jedan da, poznati Black Friday, kodove s popustima. Samo se dobro informirajte, pratite na društvenim mrežama i možete dobiti super popuste. Do sada nisam imala nekih neugodnosti, krađa, krivo poslanoga, oštećenoga pa ne znam što u tom slučaju. Kad naručim počnem misliti pozitivno pa na kraju bude sve ok. Ovaj post sam posvetila svim početnicima u internet naručivanju i svojoj klegici S. da na jednom mjestu ima popis svih stranica. Draga S, uživaj! :)


Broj komentara: 5:

  1. Ja sam se navukla na Ebay, no za sad samo nakit. I to onaj oko dolara. I jako sam zadovoljna s njim. Ali naručila sam i Holika Holika BB Cream i s njom sam isto happy. Sad čekam jedan kist. Ostale s kojih sam naručivala su ASOS i Feelunique. Uvijek gledam da je free shipping, jer stvarno mi se ne da to plaćati. Super post :) Vidim da si nova, stavi od gadgeta GFC (Google Friend Connect) da te se može tako pratiti. Meni je to omiljeni način praćenja blogova.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je bolja opcija sa free shippingom jer ponekad možeš još jedan proizvod kupiti za te novce. :) Svakako ću još nadodavati gadgete, samo dok skužim kako i sve to...Dobro si primjetila da sam nova i ovo sam otvorila isključivo zboga toga što mi se viđa neki oblik dnevnika, a koji će me jednoga dana podsjećati na ove dane. :) Hvala na potpori...

      Izbriši
  2. hej može pomoć ? jel stvarno na ovom beautybayu nema shippinga ? želim naručiti nešto (scott barnes body bling) , cijena mu je 29. 36 eura....jel to to il moram još neš platiti ??? nemojte mi se smijati ja sam stvarno ANTITALENAT ZA INTERNET KUPOVINU hahahahahahaha al ovaj proizvod moram imat do ljeta kako god :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema shippinga, ali pazi se carine. Ako imas sreće, neće te cariniti, ako nisi te sreće, onda hoće. Ali ipak se radi o manjem iznosu, tako da ne vjerujem. Ako te još nešto zanima, slobodno pitaj.

      Izbriši
  3. Znam da je pitanje glupo ali jel se shipping za muastore naplacuje za svaki proizvod ako ih kupis vise ili samo za jedan?

    OdgovoriIzbriši