četvrtak, 24. siječnja 2013.

Melvita hidratantni tonik

Danas ću samo kratko napisati recenziju jednog meni odličnog proizvoda. Imala sam toliko planova danas po pitanju bloga, ali je sve palo u vodu što zbog mog umora, što zbog glupe kiše i ranog mraka. Stigao je poštar sa čak dva paketića, ne znam ni sama kojim sam više oduševljena. Jeeeee! Post o tome za koji dan.
Danas sam odlučila napraviti recenziju Melvita hidratantnog tonika za suhu kožu. Oduvijek puno pažnje posvećujem njezi kože, a ponajprije skidanju šminke. Toliko sam disciplinirana da nikad, ali baš nikad nisam zaspala sa šminkom na licu. :) Tonik sam uvijek koristila nakon mlijeka za skidanje šminke pa se umila i nakon toga lice namazala kremom. S ovim tonikom radim drugačije. Njega nanosim nakon očišćenog i umivenog lica. Prvi rezultati su tu: donekle nahranjena koža (zimi ju nikako ne mogu nahraniti u potpunosti) koja izgleda zdravo i ne peruta se.

Na pakiranju piše:
Obogaćen hidratizirajućom ružinom vodicom, medom, smiljem i stevijom ovaj tonik se posebno preporuča suhoj i umornoj koži. Koristite nakon kreme za čišćenje za uklanjanje preostalih nečistoća i kako biste revitalizirali kožu.

Možda se pitate čemu oduševljenje jednim tonikom, ali otkrila sam HG proizvod za vlažnost kože. Nakon tonika krema mi odlično sjedne na lice i nakon toga nanesem puder u kremi i zaista sam jako zadovoljna rezultatom. Preporučila bi ga svima da stavljaju na očišćenu kožu, a prije kreme. Rezultati su zajamčeni! Miris je jako blag i miriše predivno na ružice... :)
Tonik možete kupiti u Melvita dućanima, trenutno je na akciji i košta 75,39 kune. Definitivno se vraćam po ovaj tonik! A moram pohvaliti i predivne prodavačice koje puno toga znaju, a ponajprije njihovu ljubaznost i nenametljivost. :) Uskoro slijedi post sa svim čistačima! :)

2 komentara:

  1. Toniziranje je iznimno bitno i neizostavan segmenat u njezi kože i vjerujem da je ovaj jako dobar.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, samo što do sada nisam nanosila tonik poslije umivanja već prije. Ovaj zadnji korak što sam promijenila mi je jako pomogao i ne mogu vjerovati koliko crnoga ima na vatici nakon umivanja. A čovjek bi rekao kako voda sve ispire. Jako sam zadovoljna njime. :) Koji ti koristiš?

      Izbriši