utorak, 6. kolovoza 2013.

Selimo se! :)

Dragi moji čitatelji,
povratkom u stvarnost sam odlučila malo ozbiljnije se posvetiti blogu. Zbog toga i ovaj prelazak na novu domenu i adresu. Razmišljala sam i o promjeni imena, ali sada me već svi znate pod ovim i nema smisla da ga mijenjam. Kako sam prelazila na novu domenu, tako sam izgubila vas 102 sljedbenika kao i svih 50,000 pregleda blogu. Od srca vam jedno veliko hvala što me čitate i pratite i komentirate. U znak zahvale, uskoro ide novo darivanje. Do tada, pratite me na novoj adresi:


Čitamo se tamo! :*

Broj komentara: 16:

  1. Super je novi dizajn, pratim te naravno :D I dobro da nisi mijenjala ime, ti si cura iz berlina i bok!

    OdgovoriIzbriši
  2. lol, ja mislila da seliš natrag u berlin ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Naravno da te pratim,jos od sinoc cim sam vidjela objavu:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pratim! :D i pls, kad uloviš vremena napiši mi na FB ako ti se da, kako funkcionira taj prelazak na domenu. Vidjela sam prije na blogeru da se to može promijeniti za 10 dolara godišnje, no nemam više tu opciju :/

    OdgovoriIzbriši
  5. I have recently found you blog and I'm glad that I did. I'm your newest follower and really look forward to more posts from you. If you like, please check out my blog as well at www.ourlondonwardrobe.com xxx

    OdgovoriIzbriši