subota, 16. ožujka 2013.

Essence Stay Matt Lip Cream

Ne posežem često za Essence brendom, ali u zadnje vrijeme imaju baš dobrih stvarčica, koje su se unatoč jeftinijoj cijeni pokazale boljim proizvodima od nekih puno skupljih koje sam platila. Zapravo sam silno htjela probati NYX matt lip cream, ali nisam još naišla na njihov stalak, a da je bio uredno popunjen pa sam lutajući DM-om pronašla ovaj dragulj i bila je to ljubav na prvi pogled. Essence stay matt lip cream jest kremast ruž. Dolaze u četiri nijanse. Nisam mogla odlučiti koju bi nijansu, ali sam za početak odabrala ove dvije: smooth berry (lijevo) i velvet rose (desno).
Ruževi dolaze u tubici sa spužvastim aplikatorom koji omogućuje lagano i precizno nanošenje. Tubica sadrži 4ml proizvoda. Ruževi su jako guste, kremaste teksture, izrazito pigmentirani i dovoljna je vrlo mala količina ruža da namažete cijele usnice. Izrazito su postojani na usnama, jamčim vam sigurno 4-5 sati, uz malo popravljanja. Nijansa smooth berry preživi i jelo i piće te ostane na usnama, ali ne onako intenzivno kao na početku. Ono što me najviše oborilo s nogu jest hidratacija. Jako su hidratantni i kad spadnu sa usana, nema isušivanja već su usne i dalje glatke i nahranjene. Smooth berry je malinasta nijansa, malo jačeg intenziteta i morate biti oprezni pri nanošenju jer je potrebno jako malo da se namažete, sve preko toga je suvišno. Velvet rose je lagana roskasta boja, ali više boja usana. Naravno ovisi o vašim usnama koji ćete efekt na kraju dobiti, kod mene je malo intenzivnija. Ruževi imaju mat efekt, nema shimmera, samo lijepa boja na usnama. 
Na ruci vidite jako dobro pigmentaciju, samo sam jednom prešla po ruci sa aplikatorom. Definitivno najbolje utrošenih 1,5 eura. Mislim da kod nas koštaju oko 14 kuna, ali nisam sigurna. Definitivno ću kupiti još koju nijansu jer sam jako zadovoljna omjerom cijene i kvalitete. Jeste isprobale? Planirate?


22 komentara:

  1. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! Mrzim te!!! :p Kod nas su rasprodani, katastrofa! :'( Ali sigurno će se opet popuniti police i sigurno ću si kupiti ovaj Berry.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Javi situaciju ako ne bude, ja ću ti kupiti ovdje pa ti poslati. Doduše, načekat ćeš se.

      Izbriši
  2. Bas mi se svidjaju! Drgo mi je sto su poceli i ovakve mat stvari da prave. A i boje su super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ugodno sam se iznenadila i svakako kupujem još koju nijansu.

      Izbriši
  3. Meni su fantastični, ja sam uspjela ugrabiti samo jedan, ali još tražim druge!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja još nisam baš skroz proučila sve nijanse, ali najviše ima ovih nude nijansi.

      Izbriši
  4. Ja još nisam uspjela kupiti ih, ali prvom prilikom su moji :D

    OdgovoriIzbriši
  5. baš su lijepe nijanse, nadam se da ću bar jednu upecati :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Koliko su divni! Jedva cekam da stignu kod nas da ih probam! Za tako male pare dobije se odlican proizvod! Verujem da ce se i kod nas brzo rasprodati! :) xo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da je to sad stalna postava da nije LE. Tako da će vjerujem biti.

      Izbriši
  7. Ovo čudo svi hvale u posljednje vrijeme :/...hm...a vidim po komentarima da je nestašica :(!

    OdgovoriIzbriši
  8. ooo i'm in loooove :D Kod mene ih nema, ali valjda će uskoro dobit. Gledala sam malo nijanse po netu, Silky Red mi je predivan!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve nijanse su posebne, koju god da odabereš. :)

      Izbriši
  9. Jao 1,5 euro i 10 nijansa *_* Kod nas su oko 18 kn i u ponudi su 4 nijanse,vidjela sam ih u Mulleru. Zanimala me ta smooth berry nijansa ali je nisam uzela,što ne znači da ne budem,i šteta da nisi napravila swatch na usnama.Bez obzira na to,dobra recenzija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam došla do zaključka kako zapravo mi plaćamo onaj ostatak u državama kod kojih su stvare jeftine. :( Obavezno uzmi dok se nije rasprodala. Nekako me stid stavljati svoje slike na blog. :(

      Izbriši
  10. Inače uvijek imam neutralne ruževe, ali ova berry nijansa mi je mmmmmm.... Ako ih nađem, ubost ću je!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Malo sam se iznenadila što najviše imaju samo neutralne nijanse, i ovo je jedna od dvije malo jače. Nadam se da će još izbaciti koju jaču nijansu.

      Izbriši
  11. Jedva čekam da stignu kod nas! Ne mogu više da čitam postove o njima dok ne dobijem svoj primerak! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Biti ćeš zadovoljna tada i pisati ćeš kao i ja sada. :)

      Izbriši